Inwestycje

Royal Aparments to grupa specjalistów, których wieloletnie doświadczenie i odpowiedzialne podejście pozwala zrealizować nawet najbardziej wymagające projekty. Lata pracy przy projektach aparthotelowych pozwoliły nam na stworzenie marki, która będzie odpowiadała na potrzeby inwestorów i deweloperów, którzy szukają profesjonalnych partnerów do współpracy. Owocem tych działań są kolejne projekty, które realizujemy z właściwym sobie dążeniem do doskonałości.

AKTUALNE INWESTYCJE

Przez lata doskonaliliśmy swoje umiejętności, pracując przy rozmaitych projektach budowlanych i inwestycyjnych. Pracowaliśmy z wieloma firmami lokalnego rynku, dzięki czemu od podszewki znamy polski rynek nieruchomości. Teraz nasza kolej, by przekazać tę wiedzę – dlatego realizujemy innowacyjne projekty, które opisujemy poniżej.

PLANOWANE INWESTYCJE

Jesteśmy otwarci na współpracę z właścicielami nieruchomości w zakresie inwestycji  aparthotelowych, condohotelowych i mieszkaniowych. Oto lista inwestycji, które przygotowujemy obecnie.

WŁADYSŁAWOWO

Liczba apartamentów: 300
Rola Royal Apartments: Operator, doradca
Architekci: AKO Architekci

Projekt jest niewątpliwie wyjątkowy pod względem lokalizacji – posiada bezpośrednie zejście na piękną, piaszczystą plażę. Realizacja projektu trzech budynków aparthotelowych z widokiem na Zatokę Gdańską obejmuje 12 500 m2 powierzchni użytkowej przeznaczonej na wynajem krótkoterminowy. Atutem inwestycji jest przewidziana w projekcie budowa prywatnego molo zaraz przy zejściu na plażę. W projekcie pełnimy funkcję operatora wynajmu apartamentów oraz zajmujemy się kompleksowym doradztwem deweloperskim.

ZREALIZOWANE INWESTYCJE

Zaufanie budujemy poprzez przygotowywanie kolejnych inwestycji. Zrealizowaliśmy do tej pory projekty zakupu i sprzedaży gruntów z koncepcją architektoniczną lub pozwoleniem na budowę; zakupiliśmy pakiet apartamentów na wynajem, a następnie go wykończyliśmy i sprzedaliśmy dla inwestorów. Stworzyliśmy operatora wynajmu apartamentów wraz z procedurami i standardami, a następnie sprzedaliśmy jako w pełni działającą spółkę. Ponadto, realizowaliśmy procesy deweloperskie: od etapu zakupu gruntu po sprzedaż apartamentów. O każdym z nich możecie przeczytać poniżej.

BOUTIQUE RESIDENCE

Liczba apartamentów: 33
Rola Royal Apartments: Nabycie gruntu oraz uzyskanie pozwoleń na budowę, realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego, zarządzanie najmem
Architekci: M5A Architekci, Ideograf, AKO Architekci

Royal Apartments wraz z inwestorami nabyło nieruchomość gruntową. Opracowaliśmy projekt apartamentów pod wynajem oraz zdobyliśmy pozwolenie na budowę. W tym projekcie prowadziliśmy również budowę inwestycji. Po wybudowaniu spółka celowa zajmuje się prowadzeniem wynajmu krótkoterminowego.

KOŁŁĄTAJA, GDAŃSK

Liczba apartamentów: 110
Rola Royal Apartments: Właściciel
Udział w projekcie: 2017-2018

Zakupiliśmy działkę, a następnie stworzyliśmy koncepcję architektoniczną i funkcjonalną projektu aparthotelu (wraz z firmą AKO Architekci). Koncepcja zawierała optymalną powierzchnię poszczególnych apartamentów oraz proponowany wygląd części wspólnych. Po zrealizowaniu tego etapu nasz udział w projekcie został zakończony.

BEL MARE, MIĘDZYZDROJE

Liczba apartamentów: 200
Rola Royal Apartments: Doradztwo w zakresie przygotowania inwestycji
Udział w projekcie: 2016-2018

Projekt ten jest unikalny ze względu na lokalizację apartamentów – w centrum miasta, a jednocześnie zaledwie kilkaset metrów od morza i Wolińskiego Parku Narodowego. Do współpracy przy jego realizacji zostaliśmy zaproszeni przez głównego inwestora na etapie projektu (firma Prestige Developer z Warszawy). Całkowity projekt zakłada budowę 1300 apartamentów.

Pełniliśmy rolę doradcy w realizacji pierwszego etapu budowy obejmującego 200 apartamentów, a także restauracje, sale konferencyjne, kompleks odnowy biologicznej i lobby hotelowe. Nasza rola polegała na przekazaniu wytycznych związanych z projektem, tak aby był on maksymalnie funkcjonalny i atrakcyjny dla gości. Doradzaliśmy w zakresie wyposażenia pokoi i doboru materiałów wykończeniowych. Byliśmy zaangażowani także w opracowanie biznesplanu, przeprowadzenie kalkulacji finansowej oraz przygotowanie całego zaplecza hotelu, aby obsługa gości przebiegała jak najsprawniej. Nasza rola w projekcie zakończyła się w momencie otwarcia obiektu.

BROWAR GDAŃSKI

Liczba apartamentów: 40
Rola Royal Apartments: Nabycie, właściciel, zarządzanie najmem
Architekci: Nowicki
Udział w projekcie: 2017-2018

Nabyliśmy 28 apartamentów na osiedlu na terenie dawnego Browaru Gdańskiego w atrakcyjnym sąsiedztwie zabytkowych budynków. Po przeanalizowaniu realiów rynkowych postanowiliśmy podzielić dwupokojowe mieszkania o powierzchni 45 m² na dwie niezależne kawalerki z łazienkami i aneksami kuchennymi. Dzięki temu stopy zwrotu z ich wynajmu wzrosły o 40 procent w porównaniu z wynajmem mieszkania dwupokojowego.

Następnie, wynajęte ekipy budowlane przeprowadziły remont według opracowanego projektu wnętrz, w którym uwzględnione były również odpowiednie materiały do prac wykończeniowych. Po wykończeniu mieszkań stworzyliśmy spółkę specjalizującą się w wynajmie apartamentów. Nasz udział w projekcie zakończył się w momencie odsprzedania spółki zainteresowanemu inwestorowi.

OPERATOR WYNAJMU APARTAMENTÓW

Liczba apartamentów: 230
Rola Royal Apartments: Zarządzanie najmem, know-how
Udział w projekcie: 2006-2018

Stworzyliśmy firmę kompleksowo zajmującą się wynajmem apartamentów w Sopocie, Gdańsku i Jastarni. Firma, będąc operatorem tych apartamentów, zajmowała się przyjmowaniem rezerwacji, obsługą gości, usługami concierge, sprzątaniem oraz wszelkimi usługami konserwatorskimi. Po rekrutacji pracowników i ich przeszkoleniu głównym zadaniem było wprowadzanie właściwych standardów obsługi, kontroli najmu, zautomatyzowanego systemu przyjmowania rezerwacji i samoobsługi gości – czyli stworzenie kompletnego know-how.